تحقیق سر نخ گمشده تبليغات


  تحقیق فرمت فایل word تعداد صفحات  21    سر نخ گمشده تبليغات       دراین تحقیق موارد زیر برسی مشوند :       چكيده سازمانها و شركتها همواره با محدوديت منابع مواجه بوده و هستند. بدليل وجود اين محدوديت ها استفاده بهينه از منابع براي آنها ضروري مي باشد. آنچه كه يك شركت را از ساير رقبايش متمايز مي سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس مي‌باشد. يكي از مهمترين منابع سازمانها بودجه در اختيار آنها است كه معمولاً يكي از اقلام اين بودجه به تبليغات شركتها اختصاص مي‌يابد. در اغلب شركتها اين بودجه بصورت درصدي از فروش تعيين شده و هزينه مي شود. ولي عموماً سازمانها كمتر به اثربخشي تبليغات خود توجه مي‌نمايند. در نتيجه ممكن است عليرغم صرف هزينه‌هاي زياد، به نتايج مطلوب دست پيدا نكنند. ۱- مقدمه ۲- تعريف تبليغات ۳- پيدايش تبليغات ۴- بررسي مفهوم اثر بخشي ۵- اثر بخشي در تبليغات افزايش آگاهي: ايجاد باور: برانگيختن احساس: ۶- مزاياي هدفگذاري تبليغات كاهش زمان: كاهش هزينه: سنجش اثربخشي تبليغ: كمك به ارزيابي راه‌حل&z …

READ  تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

شما ممکن است این را هم بپسندید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *