صنعت فرهنگ و رسانه


فهرست فصل اول ۱-۱- صنعت فرهنگ و رسانه  4 1-1-1- صنعت فرهنگ    7 1-1-2- صنعت رسانه  9 1-1-2-1-  رسانه سنتی   9 1-1-2-2- رسانه های گروهی محصور ۹ ۱-۱-۲-۳- رسانه هایی با محتوا فراسندیکایی   10 1-1-2-4- گروه های رسانه ای با خط مشتی ها و سیاست های جدید  10 1-2- دیدگاه آدورنو: ۱۲ ۱-۳-  ( استراتژی در صنایع رسانه ای جهانی) ۱۳ ۱-۳-۱- صنعت کتاب   13 1-3-2- تاریخچه کتاب   14 1-3-3- تاثیر کتاب بر جامعه  15 1-3-4- کتاب و کتاب خوانی در بریتانیا ۱۵ ۱-۳-۵- ورود شرکت های بزرگ ترکیبی به صنعت کتاب   16 1-3-6- صنعت کتاب امروز ۱۶ ۱-۳-۷- کتاب های آموزشی و مهارت آموزشی   17 1-3-8- تنوع و تخصص در نشر کتاب   17 1-3-9- تهیه سرمایه ناشران  17 1-3-10- تولید در صنعت نشر کتاب تولید در نشر تجارت   18 1-3-11- تولید کتاب و عصر الکترونیک    18 1-3-12- مسائل اخلاقی در تولید کتاب   19 1-3-13- کاهش ریسک ناکامی در فرایند تولید کتاب   20 1-3-14- توزیع و بخش در صنعت کتاب: ۲۰ ۱-۳-۱۵- ارزیابی محبوبیت یک عنوان کتاب: ۲۰ ۱-۳-۱۶ …

READ  تحقیق نقش منابع هوشمند در مديريت دانش

شما ممکن است این را هم بپسندید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *